Jouw winkelwagen

Verzenden & Volgen

1. Wat is een verzendverzekering?

Verzendverzekering biedt superieure bescherming en veiligheid voor uw waardevolle artikelen tijdens internationale bezorging. We zullen uw pakket onmiddellijk, zonder extra kosten, opnieuw verzenden als het als verloren of beschadigd wordt gemeld.

2. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

1. Ontvangsttijd = verwerkingstijd + levertijd
Verwerking: meestal 3-5 werkdagen
Voordat we uw bestelling verzenden, moeten we uw producten voorbereiden, strikte kwaliteitscontroles uitvoeren en de artikelen zorgvuldig verpakken. De tijd die nodig is om uw items klaar te maken voor verzending staat los van de levertijd. Ik hoop dat je ons begrijpt. De meeste bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen na aankoop verzonden. Verzendtijden kunnen variëren vanwege de beschikbaarheid van goederen. Bestellingen worden niet verzonden in het weekend of op feestdagen.

3. Moet ik internationale belastingen en heffingen betalen?

Er zijn altijd geen extra aangepaste kosten. Maar de ontvanger is volledig verantwoordelijk voor de kosten als die er zijn. Uw bestelling kan worden onderworpen aan invoerrechten en belastingen, die worden geheven zodra een zending uw land bereikt. Dit is slechts een algemene richtlijn en u moet contact opnemen met uw douanekantoor voor specifieke bedragen en percentages.
We kunnen geen controle uitoefenen over en zijn niet verantwoordelijk voor eventuele rechten / belastingen die op uw pakket worden toegepast. U bent verantwoordelijk voor het betalen van extra kosten voor inklaring. Douanebeleid verschilt sterk van land tot land; Neem contact op met uw plaatselijke douanekantoor voor meer informatie. Let op, in zeldzame gevallen kunnen aangepaste agenten de levering van sommige pakketten vertragen.

4. Verificatie van verzending

Zorg er bij het plaatsen van uw bestelling voor dat u het factuuradres en de contactgegevens gebruikt zoals deze op uw kredietafschrift staan. In het geval dat uw informatie niet exact overeenkomt met wat uw creditcard heeft geregistreerd, kan uw bestelling worden vastgehouden in afwachting van verificatie. Mogelijk moeten we hiervoor rechtstreeks contact met u opnemen. Controleer bij het opgeven van verzendadresgegevens of de postcode, de stad en de staat correct zijn. Als volgens de gegevens van de bezorgservice deze informatie niet overeenkomt met hun gegevens, moeten we mogelijk contact met u opnemen om deze informatie bij te werken en kan dit uw bestelling vertragen.

5. Verzenden jullie naar postbusadres (APO / FPO / DPO) adres?

Over het algemeen ondersteunen we dit soort service niet. Maar momenteel konden we alleen verzenden naar P.O. Dozen en militaire adressen (APO, FPO) -adres via standaardverzending. Geef ons dus de meest actuele, nauwkeurige en gedetailleerde verzendinformatie met uw telefoonnummer voor de verzending. Uw medewerking wordt zeer op prijs gesteld. Alle pakketten worden vastgehouden als ze niet kunnen worden ondertekend of afgeleverd. Als een artikel wordt geretourneerd omdat het niet kon worden geleverd vanwege een onjuist adres, moet de klant verantwoordelijk zijn voor zowel de verzendkosten als de retourkosten.

6. Tracking

Het volgen van uw pakket is online traceerbaar. Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met online volgnummer en link. Het trackingnummer is binnen 48 uur na ontvangst van de e-mail geldig voor uw cheque. (Tijdens de feestdagen zijn bestellingen met standaardverzending niet traceerbaar wanneer de pakketten in de Verenigde Staten aankomen. Dit komt omdat de USPS-website niet langer de informatie over het verzendpakket bijwerkt. Normaal duurt het 20 dagen voor verzending naar de VS, alsjeblieft wees gemakkelijk om op uw pakket te wachten, als het meer dan 20 dagen is om op uw pakket te wachten, neem dan contact op met USPS of de lokale PO voor meer informatie.)
Als u vragen heeft over de verzending van uw bestelling, neem dan neem gerust contact met ons op.

            

7. Verkeerd of defect item dat ik heb ontvangen.

            

Als u controleert of er een fout is met een item of een verkeerd item dat u hebt ontvangen, laat het ons dan onmiddellijk weten via onze klantenservice. Geef zoveel mogelijk details op, inclusief de foto's, over de bestelling en het probleem met de items en we zullen een fatsoenlijke manier vinden om dit voor u op te lossen.

            

8. Er ontbreken items in mijn bestelling.

            

Als verschillende aankomsten van de items, verzenden we soms niet alle items die u tegelijkertijd hebt besteld, dus sommige van uw items komen afzonderlijk aan. Er is een e-mail waarin staat of uw artikelen afzonderlijk worden verzonden. Vink dus eerst uw e-mailbox aan en neem bij twijfel gerust contact met ons op.

            

9. U kunt kiezen voor Expressverzending als het dringend is

            

We bieden onze klanten graag een expresverzendservice. Er zijn echter extra kosten om te overwegen voordat u deze optie kiest. Alle douane- of invoerrechten worden in rekening gebracht zodra het pakket het land van bestemming heeft bereikt. Deze kosten moeten worden betaald door de ontvanger van het pakket. Helaas hebben we geen controle over deze kosten en kunnen we u niet vertellen wat de kosten zouden zijn, aangezien het douanebeleid en invoerrechten van land tot land sterk verschillen. We raden u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor de huidige kosten voordat u bestelt, zodat u niet verrast wordt door kosten die u niet had verwacht.